2005年01月08日

八ヶ岳にて

3d144078.jpg今日は私のお兄ちゃんを紹介します。
名前はロッキー 私より半年早く生まれました。
昨年の夏、初めての2泊3日の八ヶ岳への旅行です。
この日は、アウトレットモールに出かけました。
お兄ちゃんはとても優しく、いつも私を守ってくれます。
時々、泊まりがけの遊びにも出かけます。
釣りや山登りなど、楽しいことがいっぱい。
今度はどこがいいかな?



It introduces my elder brother today.
The name arose from Rocky I early during half a year.
It was the first travel to YATSUGATAKE on the third two night stay
last summer.
It went out to the outlet lace on this day.
The elder brother always defends me very gently.
It goes out to play about the staying cliff sometimes.
Happiness to fish and to climb a mountain fully :.
Where is this time good?



g_gorse8 at 01:37│Comments(0)TrackBack(1)ロッキー 

トラックバックURL

この記事へのトラックバック

1. 愛犬たち  [ それでもPパブ、Pナが好き!? ]   2005年01月08日 05:13
我が家のMダックス

この記事にコメントする

名前:
URL:
  情報を記憶: 評価: 顔